Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Tuesday 11 February 2014

Tips Jimat dan Cantik serta Awet Muda bersama Sabun Qifsya


Setelah hampir 2 minggu ana mencuba dan menggunakan sabun ajaib stemcell atau pun sabun qifsya miracle glow, ana ingin kongsikan tips jimat dan cantik serta awet muda bersama sabun qifsya :)

He.. Macam agak melampau jugak tajuk tu. 

Seperti kita semua maklum, sabun ialah bahan pencuci yang paling cepat habis. Jadi mestila pembaca semua inginkan sabun ajaib ini bertahan lama bukan?

1. Seketul sabun ajaib - keratkan kepada 8 bahagian. (1 bahagian boleh bertahan 1-2 minggu, bergantung kepada penggunaan anda semua).
2. Cara ana menggunakan sabun ni, sehari 2x untuk cuci muka. Basuh muka dan biarkan selama 1-3 minit, kemudian bilas.
3. Sabun ajaib boleh dipakai ke seluruh badan, untuk rawat kulit mati, kutil, parut dan mcm2 lagi. Untuk ana, ana ada masalah kulit mati dan tumit pecah dekat jari kaki, lepas tu ana guna untuk rawatan awet muda dengan jari jemari tangan ana ni... hehe. dan oopps menghilangkan kehitaman bawah ketiak. Caranya, ana cuma gunakan seminggu dalam 2-3x, amik sabun, biarkan berbuih baru ana letakkan di tempat yang ana inginkan dan biarkan selama yang boleh. Dan kemudian ana bilas, Alhamdulillah, hitam bawah ketiak sudah semakin pudar, actually warna kulit tu dah sama kaler dengan warna kulit lengan.. dan jari tangan ni pulak, memang nampak muda. so ana tak perlu la beli eazy mask.. (mula2 nak beli, tp agak mahal, Rm65 tuk 3pcs masker). dan tumit kaki pecah, elok selepas sekali penggunaan. Jadi untuk kita, maintain, ana suggest gunalah dalam 2-3x seminggu yer.

Sabun qifsya ini memang banyak manfaat dan kegunaannya. So far, alhamdulillah, ana cukup berpuas hati dengan sabun ni. Malahan, pertama kali dalam seumur hidup ana, ana takde langsung blackhead. HILANG!!

Memang tak sangka, sebab dah cuba pelbagai produk termasukla masker-masker yang ada dipasaran.

Just ana nak pesan, niat kerana Allah. Baca bismillah dan pakaila sabun ini untuk apa tujuan sekalipun.

Semoga tips ini membantu anda semua.

Selamat mencuba!

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang sabun Qifsya, click link ni yer 
-->http://islamdanana.blogspot.com/2014/02/sabun-ajaib-qifsya-miracle-glow.html


Kindly Share The Love »»

Save on Delicious

No comments:

Post a Comment