Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Thursday 27 February 2014

Cara Autopost dengan Facebook

"Berapa Lama awak semua ambil masa untuk post iklan, buat promosi di FB dalam masa sehari?" 

? Sejam ?
? 2 Jam ?
? Setiap jam ?
? Sehari suntuk ??


Dulu saya pun macam awak juga... 

Susah... Penat masuk satu persatu groups FB dan fanpage utk iklankan apa yang saya jual... 

Lepas tu kena Bump Post tu balik, bagi post saya tu sentiasa naik atas sekali dalam group tu kan? ni lah Rutin harian saya... 

Tapi sekarang tak lagi ? 

Maksud saya, tak susah macam dulu...macam sebelum saya kenal dan tahu ada 1 teknik yang boleh buat secara AUTO... 

Mari saya bongkarkan, macam mana saya sekali setting je, tapi sistem automatik post ke fb group saya join, fanpage, dan wall saya sendiri selama sebulan! 

Berturut-turut...tanpa henti... 

=====================
Klik sini http://oohcron.me/?uid=3031

Kindly Share The Love »»

Save on Delicious

No comments:

Post a Comment