Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Saturday 8 March 2014

ALAMAK STRESS LA MATA AKU NI MCM PANDA

[ ALAMAK STRESS LA MATA AKU NI MCM PANDA ]



Punca mengapa lingkaran hitam di bawah mata boleh terjadi:

1. Keturunan
Ketipisan kulit di sekitar mata berbeza pada setiap orang, biasanya hal ini disebabkan kerana keturunan. Semakin tipis kulit seseorang, maka semakin nampak jelas bayang-bayang hitam di bawah mata.

2. Alergi
Akibat mata yang gatal karena alergi, orang akan cenderung menggosok kulit di sekitar mata. Hal ini akan membuat darah memenuhi pembuluh-pembuluh di bawah mata, yang akan membuatnya nampak gelap. Beberapa alergi pada makanan juga menyebabkan lingkaran hitam ini.

3. Keletihan
Kurang tidur atau keletihan yang berlebihan akan membuat mata bekerja lebih keras sehingga pembuluh-pembuluh darah di sekitar mata juga lebih aktif dan terlihat sebagai bayang-bayang hitam di bawah kulit mata.

4. Usia
Seiring dengan bertambahnya usia, kulit akan kehilangan kolagen yang membuatnya menjadi lebih tipis dan tembus pandang. Dengan demikian bayang-bayang gelap akan semakin nampak.


Testimoni:-

[ MATA PANDA TIADA LAGI ]

Hanya TELAN 1 HARI 1 BIJI SAHAJA telah settlekan masalah saya yang selama ni MATA PANDA dan KULIT KUSAM. Saya rimas sangat orang suka ejek, gelarkan saya PANDA sebab lebam bawah mata, plus kulit kusam ni buat saya nampak macam sakit, tak sihat jek..nak jumpa client pon rasa x ada keyakinan diri sampai client plak tanya saya ni sihat ke tak. Adehhh. ..tapi Alhamdulillah, lepas saya habis 1 BOTOL INAYAH BEAUTY BOOSTER mata saya dah berseri, even tidur x cukup pon x de mata panda plus muka pon glowing. SEKARANG DAH BOTOL YANG KE 2, muka saya dah start jadi putih pink pink. pergi wedding kawan kawan, ramai yang dah tegur muka saya makin cantik. hehehe.



Kindly Share The Love »»

Save on Delicious

No comments:

Post a Comment